Семінар з теми:
«Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з особливими освітніми проблемами в умовах впровадження
Державного стандарту початкової освіти для дітей з особливими освітніми потребами. Актуальні питання"
24.03.2015
Теоретична частина
1. Форми і методи роботи з дітьми з психофізичними вадами в умовах впровадження Державного стандарту початкової освіти для дітей з особливими освітніми потребами. (Поваліхіна Л.Х., Шиян І.І.)
2. Педагогіка співпраці вчителя-логопеда у вирішенні проблеми навчання і виховання дітей із ЗПР. (Єфіменко К.Ю.)
3. Особливості співпраці педагога і практичного психолога навчального закладу. (Капшай А.І.)
Практична частина
1. Обговорення уроків (вчителі початкових класів, які працюють з учнями з ООП, вчителі-предметники)
2. Коло ідей. Розробка пам’яток з організації навчання дітей з особливими освітніми потребами для батьків та вчителів.
Семінар з теми:
«Особливості навчання дітей в умовах інклюзивного класу»
17.03.2015
План проведення семінару:
1. Перегляд відеоролику «Інклюзивна освіта».
2. Компетентність вчителів як запорука ефективності інклюзивної освіти. (Поваліхіна Л.Х., заступник директора з НВР)
3. Контроль й оцінювання навчальних досягнень учнів в інклюзивному класі. (Поваліхіна Л.Х., заступник директора з НВР)
4. Особливості організації навчальної діяльності дітей з ООП. (Лаврушина О.В., асистент вчителя)
5. З досвіду роботи вчителів Мірошник Л.П., Бєлан А.В., Нізяєвої І.В., Гущинської С.В.
5. Рефлексія «Все в твоїх руках»