Алгоритм самоаналізу уроку
1. Яка характеристика реальних навчальних можливостей учнів?
2. Яке місце даного уроку в темі, розділі, курсі? Як він пов’язаний з попередніми і наступними уроками?
3. В чому специфіка даного уроку, який його тип?
4. Які завдання вирішувались на уроці? Чи враховані особливості групи, окремих учнів?
5.Чому вибрана структура уроку раціональна для вирішення цих завдань?
6. Яке поєднання методів та форм навчання використовувалось для пояснення нового матеріалу?
7. Як був організований контроль засвоєння учнями знань, умінь, навичок?
8. Як використовувався на уроці навчальний кабінет, які засоби навчання?
9. За рахунок чого забезпечувалась висока працездатність учнів протягом уроку?
10. За рахунок чого забезпечувалась позитивна психологічна атмосфера спілкування?
Як був реалізований виховний вплив особистості вчителя?
11. За рахунок чого забезпечувалось на уроці раціональне використання часу?
12. Запасні методичні цікавинки на випадок непередбачуваної ситуації.
13. Чи вдалося повністю реалізувати поставленні завдання? Якщо не вдалось, то чому?
14. Коли вчитель планує надолужити виконання нереалізованого?
|